19:59

hej igen, har inte skrivit på någon dag, har varit på släktmiddag & sånt. idag var vi lediga, sjukt skönt.. vaknade runt halv 12 fixade mig och louise kom över och vi gick och handlade frukost eftersom det var allderles tomt i skafferiet! iaf vi satte oss och kollade på skräckfilm, typiskt oss att sitta på dagen och skrika till en skräckis. den var JÄTTELÄSKIG. Och jag som hade sett den en gång innan och hade glömt bort hur läskig den var :p den heter "strandvaskaren" och vi satt under täcket och ville bara bort ungefär. Efter filmen var klockan typ 2 och vi bestämde oss för att åka in till stan. vi shoppade i flera timmar och jag letade efter massa tjocktröjer men jag hittade bara en men jag vet inte om jag ska behålla den, får se.. köpte också en consealer elr hur det stavas, den köpte jag på kiks för bara 70 kr, värsta fyndet ju :)!  ojoj, nu börjar 90210 ju, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0