20:18

hej gullungar, det blev inget springades till bussen i morse, jag kunde faktiskt gå en bit iaf! :) jag som trodde vi skulle ha en vanlig skoldag men, nejnej, vi samlades utanför och skulle gå till enskede kyrka -.- och det var det absolut tråkigaste jag någonsin varit med om. Vi trodde vi skulle se en julshow men det var en skådespelare från gotland som var typ schizofren och packad? haha jag somnade nästan i daniellas knä och satt och asgarva åt jenny & louise som sjöng med i hans små julsånger. I två timmar stog han och snackade om jesus och bla, bla och jag fattade typ inte vad han sa, för han snacka så högt! X) hemma kollade jag och min systers pojkvän på the island som höll på i 2 timmar. sen gick jag och köpte pizza till mig, nora och filip :) sen har det inte hänt så mycket. filip ville ha min musik på itunes så vi gick igenom min musik.. skriver kanske senare
kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0