gómorgon

hej bebisar, vaknade nyss. känns som att det är natt, det är så grymt mörkt ute! vet itne vad jag ska göra idag, kanske stan antagligen, måste shoppa lite :) och handla julklappar. har lite svårt att bestämma mig vilka jag ska köpa julklapp till, har inte råd om jag ska köpa till alla.. men pinsamt om man itne har köpt och den har köpt. haha aja, jenny bad mig inatt att fixa en header till hennes blogg http://jennybrandt.blogg.se och att hon skulle ha en bild från hennes album men min pea blev lite konstig och vägrade komma i hennes album så jag gör det senare idag :) nu ska jag sminka mig & sen springa till bussen -.- kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsöt ;o

2008-12-27 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0