idolfinal

hej skruttisar mitt internet har varit lite segt i eftermiddag för jag håller på att ladda ner lite filmer :) men nu har det börjat funka bättre igen. Jag har laddat ner 1408, the island, the hottie and the nottie, sex and the city, into the blue, wall-e, she's the man och high school musical 2 :) dom som jag kännde mig lite sugen att kolla på! juste, om en halvtimme börjar idol igen, hoppas att söta Kevin vinner haha charmigare finns ju bara inte ! :) så jag hoppas han vinner, det förtjänar han.. juste matilda var så söt och kom över till mig med massa filmer så jag kan ha någonting att göra, tack gumman! haha och du fick ihop alla Shrek filmer (a)! hihi aja, skriver nog senare ikväll antingen glad eller ledsen, beror på om Kevin vinner elr inte.. ska äta ben&jerrys nu :) puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0