juldagen

god morgon :) det blev en låång dag igår, vi öppnade julklapparna från familjen hos mamma runt 2 tiden. innan åt vi lite jullunch  :) av mamma och pappa fick jag 5000 kr, 2 tröjor, örhängen, koss hörlurar och någon  tapet sak :p av farfar fick jag 500 kr, som vanligt :) efter kalle anka (a) åkte vi till Älta där hela mammas släkt var, Milou, Tintin, Dante, Monica, Peter, Mona, Molly, Ingrid, och så min familj Mira, nora, Anna och Runa :) haha iaf, vå åt julmiddag och öppnade mer julklappar. jag fick en silversked av mormor, hon har lovat mig, mira och nora att vi ska få 6 st var :p av min kusin Molly fick jag smink och av Monica och Peter fick jag ett prisma som man ska ha i fönstret och boken "Om jag kunde drömma". Ni vet filmen Twilight, den är baserad på den boken och jag älskar filmen och alla säger att boken är bättre :) så den rekomenderar jag verkligen, fast att jag inte har läst den :P idag hade jag, matilda, louise och joanna tänkt att ha lilla julafton, men joanna ska fira engelsk jul men vi försöker få henne att smita en stund bara, får vi se hur det kommer att gå. nu ska jag äta frukost men jag skriver senare idag antagligen
puss på rumpan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0