lång dag..

hej alla bebisar, dagen har varit sååå lång. ni vet, man brukr säga att det går fort om man har roligt, och om man har tråkigt, då känns helt seriöst en minut som 30 minuter. så jag har haft tråkigt :) i morse gick matilda hem, elr ja runt 1. hon skulle äta brunch med familjen, haha gulligt. sååå, jag hade absout ingenting att göra från kl 1-4 så jag tror jag bara plattade mitt hår i en evighet.. :) matilda undrade vad jag önskade mig av henne, man kan ju inte önska sig en laptop av en kompis, så jag sa typ kläder och smink. gosh va opersonligt det låter, men ärligt talat, jag kan inte komma på något annat ganska billigt som jag vill ha, någon som har ett tips? iaf, klockan 4 gick jag och mamma till en liten glöggfest hos några grannar.. inte speciellt roligt men jag var lite med nora och hennes kompisar som också var där. efter det gick jag hem och sen gick jag och köpte mat för mamma kunde inte gå för det är så pass halt och att hon är halft blind.. så nu väntar jag på att få äta middag, vet inte om jag ska hitta på någonting i kväll, jag får se. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0