sjukling

hej sötnosar.. jag redovisade matten idag och fick godkännt :) mådde illa och när jag kom hem var jag utelåst så jag satt i kylan och väntade på att mamma skulle komma hem i en timme.. jag kom hem, trodde att jag skulle plugga till kursredovisningen i morogn men jag somnade och sov från 4 till 6. jag vaknade och typ vinglade runt.. kännde att när jag andades på vibrerades min kropp, ringde pappa som är läkare men han sa att det bara var förkylning så jag tog tempen och jag har 39 graders feber :/ så nu har jag ungefär knarkat alvedon och ipren för att febern ska sänkas. det blir alltså ingen skola i morgon men hoppas jag kan redovisa kursen innan jullovet. nu ska jag duscha eftersom det känns som att jag är i turkiet och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på massa filmer.. puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

verkar ha vart många som varit utelåsta idag ^^

<3

2008-12-11 @ 22:19:00
URL: http://matildua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0