today

hej alla små baaarn :) sitter på mitt rum, har inget att göra och har dööööööötråkigt. Kollade på en film men mamma skulle se ngt program så jag blev genast bortflyttad. Idag var det teknikprov, jag tror det gick bra, det var lättare än vad jag trodde iallafall :) sen åkte jag och Sofia till donken och tjockade oss massoor! efterdet skulle jag möta upp daniella och Sofia kom efter så alla följde med hem till min mami. Haha vi gjorde verkligen ingenting, satt på golvet och kollade på massa foton från sexan och garvade.. ojoj, pinsamt hur man såg ut och daniella som var sötaste med krulligt hår! :D nej nu ska jag sluta mobbas & gå ner och dricka turkiskt äppelte, pussochkram  

Kommentarer
Postat av: della

haha fuck u ;) <3

2008-12-10 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0