usch usch, plugg plugg.

hej gullungar, det gick skitbra i skolan idag. redovisade ett steg och blev nästan klar med matten :) så jag har inte så mkt kvar att göra tills vi slutar.. imorgon har jag prov i NO, det handlar om tryck och energi bla bla blaa.. men jag ska klara det så jag tänkte plugga ikväll så jag har det gjort. vi har spanskaprov på onsd så det måste jag också plugga. jag ville verkligen se madagaskar 2 idag (a) men inte en människa kunde, såå jobbigt :( alla skulle bara hem och plugga så det kanske inte var någon dum idé att jag också skulle göra det. ska försöka hinna med att göra steg 23 i svenska tills på onsd också :) så det är nog bäst att jag sätter igång på direkten, pusshej

gulligt
världens söötaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0