dag 1, dag 2

heej söötisar :) det är så grymt irriterande, för min dator är så sjuukt seg -.-  nu är jag med sofia och elsa, han aldig skriva något igår, vi hade ganska fullt upp :P det var jag louise, sofia & jenny det kom hem några till louise & när vi skulle följa dom till bussen gick louise och jenny på och åkte till lidingö och louises mamma jagade upp mig och sofia och undrade vart louise och jenny var. haha.. jag och sofia satt och spelade monopol när louise kom hem runt 12. nu har hon utegångsförbud hela jullovet. :/ iaf vi la oss runt 2 och skulle upp runt 7 men vi vaknade halv 9 helt slut men tvingade oss upp sprang till bussen och kom till skolan 10 och det var julavslutning, såå underbart..  jag fick MVG i två ämnen och resten VG :) jag elsa och sofia åkte till götgatan och spang runt på stuk för det var halva priset på alla jeans :) vi hittade ingenting och gick vidare. sen köpta elsa ett par svarta jeans på bikbok som jag och sofia redan hade XD iaf vi gick vidare till burger king, och dom ville gå till donken men jag vägrade gå mer så jag tvingade dom äta på bk :) senare åkte vi hem till mig, kollade på wall-e och efter det gick vi och åt på en pizzeria :) louise kom förbi men behövde springa hem eftersom hon har utegf. Sötnosarna ska antagligen sova hos mig, kanske inte sofia för hon vill träffa sin maammi? :) men om vi övertalar henne att stanna ska vi ha det så grymt kul! nu ska jag inte vara osocial, puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0