work

så nu har jag pluggar grymt mycket. började runt halv 4. somnade 5 och sov till 6, lite utmattad :p sen pluggade jag till 8 då 90210 började sen fortsatte jag från 9 tills nu :) pappa har hjälpt mig med kursen. Jag ringde honom och pratade med honom i en timme och han berättade allting om tryck och energi eftersom jag är såå smart och glömmer mina kurshäften i skolan.. jag har gjort hela steg 22 i svenska, råkade skriva steg 23 i tidigare inlägg men det var fel :) så det känns bra, ett helt steg på en dag och klar med kursen inför provet i morgon.. hoppas bara att jag kommer klara det, annars kommer jag bara få g i NO för den här terminen. juste jag tog världens största kopp äppelte också gosh va gott det var, mmm :) Nu ska jag kolla på nått avsnitt av OC sen ska jag sova! Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0