08:09

hejsan, vaknade precis och hur trött får man vara.. sitter och lyssnar på lite musik och sånt, aja iaf jag börjar kvart i tio idag, ska bada med skolan -.-
man ska livrädda & bla bla.. man palla att vi ska göra samma  sak varje termin, jag menar om man kan simma är det inte ngt man glömmer liksom? det är som att cykla om en gång kan det kan man det livet ut. men det verkar inte lärarna på min skola fatta. Ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har verkligen inte haft ngt att skriva om. det har bara inte hänt ngt speciellt :) Jag längtar så sjukt mycket till falun, helt underbart det är bara en vecka kvar, det kommer bli så grymt kul..
ska fixia bikini nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0