flytt

hej sötnosar, usch jag & louise har slitit hela förmiddagen.. håller på att flytta upp till vinden (a) så jag måste flytta upp alla mina saker från mitt gamla rum, och det är så sjuuukt jobbigt. det är miljoner saker jag lovar. har tagit en liten paus nu, måste packa klart och sen måste jag till farsta strand och träffa della, vi ska köpa farsta strand macka som vi ska ha med på bussen, mmmm jag älskar farsta strand macka ! så sjukt gott :) kom på att jag måste ladda ner massa ny musik till min ipod innan vi åker annars kommer vi ju inte ha något att lyssna på.. ska också över till Mika och sno tillbaka den 3:e sesongen av OC som jag självklart ska ta med. Della ska ta med sin fruktmixer (aa) det är vår grej vi ska alltid äta massa frukt hahaa :) förresten visst är det mycket snö? :o asså shit jag halkade fram i morse när jag gick hem från Joanna, men jag har hittat ett par uggs hemma hos mig :) hade ingen aning om att vi hade några men det är säkert någon av systrarnas.. Louises pappa är så snäll :) han ska sjussa mig och louise till skolan i morgon eftersom jag inte kommer kunna sprina runt på bussen med min väska :P och vi ska vara där 07:45 för då går bussen, fatta om vi missar den, haha jobbigt läge.. nej nu måste jag fortsätta packa sen ska jag sminka mig och åka och köpa macka :)
pusshej/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0