haloween natt

hej allisammans, nu är det ju faktiskt 1 november ! ledsen att jag inte skrev någonting i går, det blev lite för sent ;) runt 3 tiden igår åkte jag in till hötorget och mötte matilda, louise, joanna & astrid. vik år i kungshallarna och det blev våran midddag men det var det äckligaste jag någonsin ätit ungefär ngn biff som smaka bajs. Iaf, louise sa att vi skulle hem till loiuise och fira halloween med en liten hellowen fest. jag och matilda sprang runt på stan i ösregnet i 2 timmar och letade efter masker som vi skulle ha på oss. buttricks hade kö på hundra meter men vi gick in i en sexaffär som hade ;) vi gick hem till mig och sminkade oss. sen gick vi vidare hem till louise där det redan var lite människor. haha sen gick vi ut och gick på skogskyrkogården och vi trodde att det skulle vara någon där men det är tydligen idag man ska gå dit ;) jag hade felicias fjäll och hon skulle hem så jag behövde gå tillbaka till louise och lämna den och matilda fäljde med. vi pallade itne gå ut igen så vi stannade men louise joanna och astrid kom efter en stund för alla hade behövt gå hem. när klockan var typ 2 elr något sastte vi på jättehög musik och louise ringde och drev med lite människor, haha fan va kul det var sen bakade astrid och louise en kladdkaka på 2,5 minuter och jag och joanna tog tid mendan matilda sov. fast egentligen tog det 22,5 min eftersom den skulle vara inne i ugnen i 20 min :) .. runt halv 4 gick jag upp till louises rum och somnade i hennes säng (a) men dom väckte mig lite senare och det var tänkt att jag, matilda och joanna skulle dela på en liten bäddsoffa som inte hade ngn madrass, helt stenhård på ena sidan :P menmen, vi 3 fick dela på ett täcke men jag tog en filt istället. vi vaknade med stela nackar och jag och matilda gick hem runt 12 och gick in på konsum för att köpa massa frukost att mumsa på. nu sitter vi här framför tv:n och vi har bestämt att vi ska vara så otroligt duktiga idag och plugga, som jag fortf inte hunnit med. men nu är det verkligen ett måste, jag måste plugga idag och i morgon till provet på mån om indistruella, franska och amerikanska revolutionen, haha & jag vet inte äns vad revolution är.. aja önska mig lycka till (a)

puss på rumpan / ruuna



 
        





       














          lite bilder från igår, ha en skön dag :)

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nu är jag tillbaka på bloggen :) Sitter i bilen påväg från götet

2008-11-01 @ 15:34:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Astrid

Men fulaste bilden på mig .. :P Haha jag och louise ägde ut me vår kladdkaka :D

2008-11-01 @ 22:56:57
Postat av: felicia

hahah , du åt typ upp alla mina godisar ? haha <3

2008-11-02 @ 01:04:19
URL: http://siameser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0