home again

Kom nyss hem. vi gick till stinas nya lägenhet, det var jag, matilda, stina, alice och frida sen kom mika och love också.. vi tvingade iväg alice och frida att köpa massa sötsaker (a) och dom kom tillbaka med massa godis, läsk och chips. eftersom vi var så otekniska och inte kunde kopla in videon till tv:n fick vi kolla på idol och jag måste säga att det suuuuger i år, asså jag älskade idol, verkligen men hur tråkiga människor är itne kvar egentligen? johan låter som en uppsvälld gris som har hamnat i målbrottet och resten är inte bättre, allting handlar bara om den nys juryn, dom suger också, nej usch jag  hatar idol nyförtiden.. nu sitter jag och mamma och kollar på en ny serie på tv 400 den är faktiskt ganska bra, nu är reklamen slut. puuss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0