JMR night

Hej alla tjockisar som läser min blogg :) måste erkänna att pluggandet kanske inte var på högsta nivån men jag har iaf lärt mig om franska revolutionen och jag har lärt mig att revolution betyder en förändring i sammhället (inte naturlig) utan påvärkat av oss, det behöver jag kunna och det kan jag and that's great! aja, matilda gick för ngra sekunder sen för hon skulle hem och duscha sen i kväll ska vi hem till joanna och kolla på bio, för hon vhar en liten bio i hennes källare & jag ska ta med alla mina boxar med älsklings OC :) så vi ska ha en lugn tjejkväll helt enkelt, & det är ganska bra för jag måste ändå upp i morgon tidigt och plugga klart alla revolutioner så jag kan det -.- jag och mamma har upptäckt en ny jättegod frukt men jag kommer inte ihåg vad den heter men den är skiitgod, den smakar som en söt grapefruit, förstå vad gott? :)
ska fixa mig lite & sen sticker jag till joanna och om jag får chansen att blogga lite i kväll, I'll do it !

puss på rumpan / R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0