kväll med louise

godkväll :) ledsen jag har inte hunnit skriva mkt idag men dagen har varit bra :) jag & några stannade över på kören i skolan, haha lite pinsamt.. iallafall, efter det gick jag och louise hem till mig och det visade sig att mina helt underbara chokladbollar var slut så vi pausade älsklings OC och gick och bakade lite mer (a) sen satte vi på programmet igen och eftersom vår dvd apparat är helt jätte cp så kollade vi på min dator men jag var såå grymt tekniskt, elr okej jag ringde noras pojkvän :P för att be om hjälp. så tillslut lyckades jag koppla in min dator till tv:n och högtlarsystemet, helt underbart! så nu sitter jag och bloggar, på en 40 tumms skärm istället för min lilla dator, är inte det great? aja nu ska jag vara duktig och plugga, I need that.
puss på rumpan/ R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0