packar

hej jag stannade hemma idag, mådde inte så bra i morse.. men det känns lite bättre nu, nu missade jag provet och det betyder att jag säkert måste göra det i falun elr ngt -.- missade också min engelska redovisning, inte bra! hoppas jag får en ny redovisningstid innan vecka 50.. sitter och lyssnar på massa musik nu, har pluggat engelska jätte tidigt idag, sen somnade jag, vaknade och nu packar  jag till falun, jippie :) men det är så sjukt svårt att välja vad jag ska ta med mig, vill bara ta med hela min garderob men det funkar ju inte.. Jag ska iallafall ta med mina högtalare och kanske min bas, klarar mig inte utan musik.. datorn ska också med :) så kan jag ladda upp bilder och om jag har tur kanske dom har bärbart internet, men det skulle förvåna mig vääääldigt mkt... Nu håller jag på att tvätta massa jeans och jag har panik för jag hittar itne min kamera laddare, den har liksom ett speciellt batteri, inte vanliga och det är så grymt irriterande, speciellt för mig som inte kan hålla reda på mina saker.. :@ igår hade jag tänkt att jag skulle göra klart min bild eftersom Bosse låvat att jag skulle få det men nu säger han att jag ska få göra klart den i falun och vadå, tror han själv att jag tänker sitta och måla på min lilla fritid eller? så jag dampa ur på honom och alla små sexor satt helt stela i bild workshopen, hahaha... Nu ska jag ner och äta lite, puss älsklingar

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, ta med hela garderoben du, bättre mer än för lite :P<3

2008-11-21 @ 11:21:13
URL: http://louisestips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0