plugg

tjena mittbena :) kom nyss hem från matilda som jag har sovit hos. ledsen att jag itne skrev mer igår, orkade inte när vi kom till matilda, jag var så trött! whatever, vi kollade på titanic för jag glömmde ta med mina boxar med OC :'( men vi grät & grät när jack dog, usch va hemskt, egentligen hatar jag att kolla på titanic för den är så hemsk men ändå gör jag det, hur dum får man vara.. aja, den var jättesorlig och vi grät i minst en kvart efter att filmen var slut, det var jag, mika, matilda och joanna i joannas hemma-bio. det är helt underbart hon hr en hemma bio! jag vill också ha en..  idag blir det plugg, igen.. matilda säger att jag måste läsa på om amerikanska rev mest för det är det som kommer upp mest sen på provet... usch usch det är sista lovdagen idag, men det kan itne vara så lång tid kvar till jullovet :)
nu ska jag plugga sen ska jag kolla lite på OC (a) skriver senare idag,

puss på rumpan /
R


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det blir plugg för mig också , haha ska försöka iaf :) <3

2008-11-02 @ 14:04:56
URL: http://matildua.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: Typ inget ...

2008-11-02 @ 17:06:48
URL: http://louisestips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0