sista lovtimmarna

så nu måste jag väll ändå vara klar till provet :) men nu har jag fått reda på att vi har prov i musik också, usch usch.. vi får väll se hur det kommer att gå, får göra mitt bästa bara, pallar itne plugga mer för jag har verkligen pluggat hela helgen. eftersom klockan är 21:17 betyder det att det bara är kvar 2 timmar och 43 minuter av lovet men louise påstår att lovet var slut i fredags men jag menar vi är ju fortf lediga, visst? :) nu ska jag duscha, vi hörs i morgon så får ni veta hur proven gick.

puss på rumpan

 haha kollade igenom gammla bilder & kolla vad jag hittade, jag ser ju helt stöööörd ut, hahaha


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hihi fast vi drev ju Runa :] vi var inte helt seriösa direkt, eller okej seriöst fjortis sminkade kanske? saknar dig söto

2008-11-03 @ 20:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0