sjukling

hej där folket :) har ätit privis. har varit hemma hos matilda annars och färgat hennes hår, det blev superbra :) jag tog lite i mitt hår så det blektes pyttelite och jag fick lite slingor :) juuste, ni undrar säkert hur det gick på provet, det gick toppen, jag trodde det skulle vara svårare än vad det var. det som var skönt var att man fick välja vilka man ville göra men jag gjorde alla för att vara på den säkra sidan, självklart förväntar jag mig ett mvg (a). hade ph på eftermiddagen så jag behövde stana kvar en timme till och jag satt och försökte prata med jacob på indianspråk och han såg verkligen ut som ett levande frågetecken :) men det jag försökte säga var att han såg uttråkad ut (: kom på tanken hur mycket jag saknar falun och kunspapsgården men det blir det snart igen, vecka 48 åker vi dit wohooo.. det är så rligt med falun för det är så pyttelitet jag menar, man kan liksom gå en promenad på en timme och man har gått runt hela staden, hehe :)
nu ska jag ner och dricka tee til min hals, jag är fortfarande sjuk och jag undrar om jag kommer gå till skolan i morgon.. fast om jag inte gör det kommer jag missa spanskagenomgången och då måste jag ta igen det någon annan gång och det orkar jag vnrkligen inte.. aja jag får se hur jag gör i morgon.. sitter och tänker på låten som spelades i turkiet när jag och della var där. "take it back now yaao, left fot let's go, right fot let's go... " så sjukt skön låt men den verkar verkligen inte gå att få tag i :'(  haha oo juste, dingeliing låten som han den där sjuukt heta taxichaffuören spelade  :') haha dellas mamma ville verkligen få tag i den när vi sprang och letade i affärerna, hahaha :) hah oj oj jag måste verkligen ner nu :) skriver kanske senare
puss på rumpan



jag i turkiet, saknar.. kolla utsikten över alanya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0