suschi <3

helt underbart jäätte superduper gott, alla älskar suschi visst?
min mamma hade köpt det idag och det är verkligen det bästa som finns, elr iaf i matväg :) pratade med matilda om vad hon skulle göra i kväll och hon skulle med hem till stinas mammas nya lägenhet och nu är planerna att jag också ska med. vet inte om det är någon liten inflyttningsfest eller ngt vi får väll se :) har nästan packat klart min packning nu men grejen är att jag fortfarande inte vet vilka jeans jag ska ta med :'/ aja får tänka på saken, nu ska jag sminka mig och jag hade tänkt att locka håret den här gången, jag ska också tvinga mig på mitt löshår, skriver kanske senare i natt eller ikväll, får se om jag sover över eller kommer hem, vad vet jag :)
pusspårumpaaan



bild tagen tidigare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0