filmkväll

hej alla underbara människor, hur e läget? :)
jag sitter och kollar på OC & jag måste bara säga att jag lever för det programmet, jag har alla boxar och kan alla avsnitt utantill, I just love it! Nora, min syster har typ huuundra kompisar här och vi ska kolla på mamma mia lite senare :) i morgon är det hallowen elr hur det stavas och jag har bestämt att jag ska gå buus elr godis (a) hur det nu kommer se ut:) får se om det är ngn som hänger på det är itne så att jag skulle göra det ensam :P jag är verkigen i behov av godis, ska tvinga dom att gå  köpa annars får dom inte låna min dator och kolla på film, bra idé va? :)
ha en toppenkväll :)
puss på rumpan / lilla runa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0