med louise

tjenis penis


Nu sitter jag på louises golv och vi väntar på att våra chokladbollar ska bli klara.. muums.. idag har jag gått värdens längsta promenad i området jag bodde förut, usch vad jag saknar det, aja,, igår sprang jag och louise runt i mitt kök och sjöng så vi var alderles hesa i ´morse haha och efter det kollade vi ´på oc och självklart låg vi där och sov efter ett avsnitt :) vi vaknade runt elva och gick ner och åt frukost, sorgligt nog hade min syrra åkt tillbaka till lund. jag duschade och vi sminkade oss för att åka till stan men louise behövde gå hem och städa rummet och jag blev lämnad ensam hemma :/ jag hatar att det alltid ska vara så mörkt på vindern, jag menar det är liksom mörkt nu och klockan är bara 5. nu ska vi ner och äta chokladbollar,

puss på rumpan / runapuna          
  
usch usch klippte mig i går, var tvungen att få bort de slitna topparna, jag tror frisören hade missat att gå själva frisörkursen det blev jättefult..

Kommentarer
Postat av: natasja

haha du e så jävla skön runa "jag tror frisören hade missat att gå själva frisörkursen det blev jättefult"

2008-10-29 @ 22:37:32
Postat av: Louise

hahahaha

2008-10-29 @ 23:17:21
URL: http://louisestips.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hörde att du hade träffat min mamma hahh ;) <33

2008-10-31 @ 01:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0