kukileku klockan är 11

godmorgon alla, sovit gott? :) jag har sovit skitdåligt och jag menar det verkligen eftersom jag och louise var tvungna att dela på en 90 centimeterssäng, och att hon fick alla kuddar och det känns som att jag har sovit på en sten under natten, verkligen. så jag tvingade louise att massera mig lite :') astrid kommer till tc klockan halv 1 från kopparberg, fråga mig inte vart det ligger för jag har verkligen ingen aning. och det betyder att vi ska vara i tc då & man kan ju undra om jag kommer palla mig upp ur sängen. efter att vi träffat astrid vet jag itne om jag ska följa med dom hem till louise ellr vart dom ska men annars ska jag nog gå och köpa smink. behöver verkligen ny mascara, faundation, täckstift och lite sånt så tänkte kolla lite på face of stockholm och make up store :)  måste säga att jag verkligen saaaaknar sommaren, det är fan kallare än i mitt kylskåp ute nu, blev utelåst i förrgår och när jag sen kom in var jag en levande istapp. visst jag älskar vintern men det är bara p.g.a. jul 24 dec födelsedag 29 dec, nyår 31 dec. dom dagarna är ju bara helt underbara men resten kan få vara varma och sommriga, visst? :) ha en toppendag, skriver antagligen senare i kväll när jag kommer hem <3

puss på rumpan / runapuna

 haha louise jag älskar dig, fast att du kan vara lite annorlunda, you know <3


Kommentarer
Postat av: Louise

haha gumman älskar dig med, haha snack om vem som är anorlunda här XDXD <33

2008-10-30 @ 15:30:53
URL: http://louisestips.blogg.se/
Postat av: Matilda

en tjej från kollot :)<3.

2008-10-30 @ 17:16:08
URL: http://matildua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0